| Записки практикуючого вчителя. Як працює психрометр?

Записки практикуючого вчителя.
Питання вологості повітря зустрічається в курсі природознавства, фізиці та, звичайно, географії. Учням нерідко складно зрозуміти принцип роботи психрометра на теоретичному рівні, адже навіть в найкращому випадку, коли діти мають змогу самостійно попрацювати з цим пристроєм, зрозуміти принципи, по яким побудована таблиця вологості, досить складно. Я переконаний, що в цьому питанні цифрова лабораторія може бути кращою альтернативою традиційним засобам навчання. Так, за допомогою цифрової лабораторії Vernier ми можемо побудувати графіки зміни температури сухого та вологого термометру (зануреного в зволожену марлю), а також вологості повітря за допомогою відповідного спеціалізованого датчика. Змінювати вологість повітря можна за допомогою зволожувача або електрообігрівача зі спіраллю розжарення. Демонстрацію краще починати на початку уроку, бо помітна зміна вологості в кімнаті особливо великого об'єму є досить тривалим процесом. Отримані графіки чітко демонструють закономірність: чим вища вологість повітря в кімнаті, тим ближчими стають показники обох термометрів. Гарним доповненням буде порівняння показників цифрової лабораторії та психрометра для актуалізації потреби враховувати похибку пристрою.

Каталог