Каталог

Каталог

Категорії

Цифрові вимірювальні комплекси

Сортування

Електронні лабораторії — нові можливості вивчення біології

Цифрові вимірювальні комплекси — інноваційна складова оснащення шкільного кабінету біології. Ця міні-лабораторія відкриває перед учнями зовсім нові можливості у вивченні цього цікавого предмету.

Які цифрові вимірювальні комплекси пропонує B-Pro

Бажаєте обладнати сучасний кабінет біології в своїй школі кращим інноваційним обладнанням? Провідні методисти-практики вже сформували для вас два комплекти обладнання, що містять усе необхідне для досконального вивчення біології: реєстратор даних і датчики, за допомогою яких їх можна виміряти.

Ми рекомендуємо використовувати на уроках біології навчальне обладнання Vernier. Це дуже якісне, надійне обладнання, відоме в усьому світі завдяки неймовірній точності отриманих даних і розповсюдженому застосуванню в наукових роботах.

Важливою перевагою є широкий асортимент датчиків — мабуть, немає таких показників, які не можна було б виміряти з цією цифровою лабораторією. Всі отримані дані надзвичайно точні, і ніхто не сумнівається у їх достовірності: ні викладачі біології, ні наукові працівники, ні дослідники.

Але школярів приваблює не це. Цифрові лабораторії Vernier дозволяють проводити експерименти й здійснювати заміри без прив’язки до шкільного приміщення. Датчики повністю мобільні й не прив’язані до жодних джерел живлення. Тому їх можна застосовувати будь-де: на шкільному подвір’ї, в парку, біля природного джерела тощо. Таким чином учні напряму розуміють практичну користь від проведення досліджень, їх зв’язок з природою і повсякденним життям.

Що входить до складу цифрової лабораторії

Цифровий вимірювальний комплекс складається з реєстратора даних і датчиків, призначених для вимірювання різних показників: температури повітря, тиску, вологості, електропровідності тощо.

Дані, отримані за допомогою датчиків, можна як одразу ж перенести на комп’ютер чи смартфон, так і переглянути одразу на екрані реєстратора. А вже потім за допомогою спеціального програмного забезпечення перенести на комп’ютер і проаналізувати показники.

Види цифрових лабораторій для уроків біології

В цьому розділі ми пропонуємо вам два варіанти електронних лабораторій. Один із них забезпечить вчителя всім необхідним для проведення цікавих практичних занять зі шкільного курсу біології. А інший укомплектований базовим набором, який допоможе учню осягнути основні розділи з цієї дисципліни.

1. Учнівський комплект. У ньому ви знайдете реєстратор даних Vernier LabQuest 2, який має можливість отримувати дані автономно чи транслювати їх на учнівський ноутбук, планшет або навіть смартфон. А ще — набір портативних датчиків, за допомогою яких можна зібрати необхідні показники для проведення практично всіх необхідних дослідів з біології:
  • Датчик вимірювання температури в діапазоні від –40 до +125 °C.
  • Датчик вимірювання дихання (спірометр).
  • Ручний динамометр (від 0 до 600 N).
  • Датчик артеріального тиску (від 0 до 258 мм рт. ст.)
  • Датчик вимірювання частоти серцевих скорочень (ЧСС).

Додатково є програмне забезпечення для комп’ютерів і смартфонів, а також посібник із практичними роботами й інструкціями українською мовою.

1. Вчительський комплект. Цей демонстраційний набір являє собою більш розширену версію учнівського комплекту.

Він також містить у своєму складі реєстратор даних і всі перелічені вище датчики, але додатково укомплектований:

• Датчиком вимірювання кисню.
  • Датчиком вимірювання вуглекислого газу.
  • Датчиком електропровідності.
  • Датчик електрокардіограми.
  • Камерою для проведення дослідів з повітрям.

Вчительський комплект, по аналогії з учнівським, оснащений відповідним програмним забезпеченням, детальним посібником з практичних робіт та зрозумілою інструкцією українською мовою.

Які датчики обрати для ЦВК

Вагаєтесь, який із варіантів купити в кабінет біології? Звісно ж, краще вчительський комплект: більша кількість датчиків робить можливим проведення більшої кількості різноманітних дослідів.

До речі, спеціалісти B-Pro завжди допоможуть вам підібрати додаткові датчики Vernier, яких немає в переліку, представленому в даному розділі. Тому якщо ви бажаєте розширити тематику практичних занять або вирішили відкрити гурток із додаткового вивчення біології, звертайтеся до менеджерів відділу продажів — і отримаєте будь-яку потрібну допомогу.

Окрім того, наша компанія, як офіційний представник бренду Vernier в Україні, надає повний спектр методичної підтримки щодо використання цього навчального обладнання в межах шкільної програми з біології. За потреби наші консультанти навіть виїжджають до шкіл, щоб провести інструктаж і відкриті майстер-класи для вчителів.

Звертайтеся — й ми не просто допоможемо вам підібрати найсучасніше обладнання для кабінету біології, а й підкажемо, як застосувати його можливості повною мірою на шкільних уроках.